14 november 2007

Groeten aan Sinterklaas

Yoehoe, ik kan vertrekken. M'n werkvergunning en visum zijn eindelijk rond!! Aanstaande dinsdag 20 november vlieg ik, nu echt. Zeven weken wachten is best lang. Tsja, in positivo taal ben ik weer een ervaring rijker. Maar om eerlijk te zijn zag ik met angst en beven Kerst en Oud en Nieuw wel heel dichtbij komen.

Achteraf blijkt dat ook een Canadees stel nog geen visum hadden. Ook the Pistells (zo heten ze echt!) vliegen pas volgende week naar Madang. De training in taal en cultuur van Papua Nieuw Guinea is uitgesteld. Ik ben opgelucht en blij.

Helaas toch geen Sinterklaas voor mij dit jaar.
Hij komt, hij komt... maar ik ga!

7 opmerkingen:

  1. Hoi Koen, ik dacht net: even zien of Koen al meer weet en gelukkig is dat zo! Nu dus nog een weekje vakantie, want die koffer is toch al lang gepakt!
    Ik zie uit naar je volgende berichten uit Papoealand, groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Koenos,
    Kijk ik voor het eerst op je Blogspot en zie gelijk het goede nieuws. Eindelijk dan toch. Gefeliciteerd! Maar straks eerst een borrel drinken bij de Beiaard!! Opnieuw een afscheidsborrel, maar nu echt (-:
    Janos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dag Koen,

    Ik ben blij voor je. Succes en ik volg je op de voet.
    groet,
    Albert

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Koen, eindelijk jongen! Ik had graag nog een borrel gedaanergens in de komende weken, maar dit is voor jou natuurlijk beter nieuws. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Koen,

    Tja, je aanvraag lag zeker onderop de stapel...

    Ik zoek mijn uitdagingen iets dichter bij huis, ben op 1 oktbober begonnen met mijn traineeship. Vanuit mijn kantoortje hier in Hengelo wens ik je heel veel succes!

    groet, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Koen, klein beetje blij dat je nog niet weg was en dus toch nog effe onze bruiloft kon bijwonen afgelopen donderdag!!!

    We hebben genoten, ook van jouw aanwezigheid! We wensen je een hele leuke tijd toe in de binnenlanden van PNG. Kom heelhuids terug!

    greetzz

    Marcel en Eddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja jongen, jij komt er wel...

    'T beste!

    BeantwoordenVerwijderen