1 november 2007

Adam

Het is de laatste weken een vast ritueel geworden. Eén keer in de week krijg ik een mailtje van Adam van de Travel Unit van VSO. Het mailtje is getiteld 'PNG - Update' of 'PNG - Further update' of als het echt spannend begint te worden 'PNG - Another update!!!! Important'.

Adam start met de mededeling dat er wederom vertraging is en dat ik een weekje later vlieg. Vervolgens legt Adam geduldig uit dat we nog steeds wachten op een fax vanuit Papua Nieuw Guinea met de 'visa clearance'. Adam - "I'm afraid that I am the bearer of bad news" - wordt er ondertussen ook een beetje moedeloos van.

Mijn favoriete onderdeel van de mail komt op het laatst wanneer Adam het nieuwe vluchtschema uiteenzet. Welke landen en steden van de wereldkaart zou ik dit keer gaan bezoeken? Stopovers in Londen, Abu Dhabi, Singapore, Bangkok, Sydney, Brisbane, Cairns, Port Moresby kwamen al voorbij. De nieuwste aanwinst van deze week is Seoul, leuk!

3 opmerkingen:

  1. Ha die Koen,

    Wat lees ik nu allemaal? Ben je na die dag excursie in Zuid-Limburg nog niet op je stekkie aangekomen? Mocht er in PNG geen landingsbaan zijn, dan kan je nog altijd doorvliegen naar Enschede.(lol)

    Koen, succes verder en ik blijf je weblog volgen.

    Bert Alders, Haaksbergen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Koentje,

    Voorpret is de helft van de reis. Denk maar zo, al die vertraging geeft alleen maar meer plezier!

    Geniet!
    Grtz,Pim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Koen,

    binnenkort komt de plek vrij van Jan Krakers. Kun je bij ons nog ff energie opdoen en nog 'n keer trakteren als je ECHT weggaat.

    Gr, Ronnie Ankoné

    BeantwoordenVerwijderen